vodinsights

Wij brengen het kijkgedrag op de streamingdiensten van Nederland in kaart

Producenten

Lees meer

Omroepen

Mediabureau's

Streamers

Telco's

Zenders

Producten

Content Discovery Audit

Goede videocontent alleen is niet genoeg. De kijkende consument moet ook de juiste film, serie of show weten te vinden op een streamingplatform. Met de Content discovery audit van Bindinc verhoogt een streamingplatform de tevredenheid van de abonnee.

Methodologie - Onderzoeksopzet

Respondenten

4.000

Jaar

16-80

Nederlandse
bevolking

75%

De inzichten uit Bindinc. VOD insights zijn gebasseerd op een doorlopend onderzoek waarbij 4000 respondenten per maand (16-80 jaar) worden gevraagd naar hun kijkgedrag op streamingdiensten.

De deelnemende respondenten zijn actieve streaming videocontent kijkers naar VOD content en vertegenwoordigen na het wegen van de data 75% van de Nederlandse bevolking.

We geven niet alleen inzicht in naar welke streamingplatforms de kijker heeft gekeken, maar ook welke films en series. Dit kan ook vertaald worden naar specifieke (sub)genres.

Onze Klanten

USP's

Content Discovery Audit

Goede videocontent alleen is niet genoeg. De kijkende consument moet ook de juiste film, serie of show weten te vinden op een streamingplatform. Met de Content discovery audit van Bindinc verhoogt een streamingplatform de tevredenheid van de abonnee.

Neem contact op voor meer informatie

Branco Scherer
Manager New Business
branco.schrerer@bindinc.nl